lykke og liv

lykke og liv
look out

mandag den 18. januar 2010

En glad i låget dag.



Sikke en dejlig dag.

Fik afleveret drengene stille og roligt i dag. Vi havde kælken med i børnehave, samt to dåser sammensat med snor. Det kan godt være at Sophus er barn af 2010, og er meget glad for sin Nintendo. Meeen en gammeldags "mobiltelefon" gør også meget lykke.
Derefter mødte jeg min skønne Mia. Hun lavede gulerod/rødbedejuice. Kan anbefales.
Så gik vi lidt ud og shoppede og derefter til dancefit i halvanden time.
Shit hvor er jeg dårlig, men samtidig bliver jeg total indhyllet i beats, rytme og attitude.. Det er bare en overraskelse at min krop, som jeg før troede var utrolig funky, ligner en afkalket farmors.
Nå ja, men min krop og jeg blev enige om, at vi bliver glade og det er pt, hvad vi fokuserer på. Den tjekkede dans må komme senere.
Og og og, så har jeg også fået en kommentar på min blog.

Ja så bliver man sgu glad i låget.


KH Ma

4 kommentarer:

  1. Jeg skal lige lære at sætte billederne rigtig op. Hrmmm

    SvarSlet
  2. Ja, det driller også mig stadigvæk. Jeg trykker bare på "centrér billede", men gad god at kunne være mere avanceret.. Sig lige til, hvis du knækker koden. ;-)
    Cool at gå til dans! ÅH! Det vil jeg også! Jeg trænger!

    SvarSlet
  3. Cool blog Ma! Og tak for dansen i går - hvor var det bare fedt, men også skræmmende, hvor dårlig jeg var - følte mig lidt som en flodhest i ballet-skørt:-)
    Prøver lige at regne ud, hvordan man bliver en del at dit 'faste læsere'-entourage...
    KH Mia

    SvarSlet
  4. Jeg glæder mig så meget til at følge med på din blog. Husk at alle vores drømme kan gå i opfyldelse - hvis hvis har modet til at forfølge dem :) Kh Nina

    SvarSlet