lykke og liv

lykke og liv
look out

tirsdag den 14. september 2010

papmarcheuniverset




















Jeg diskuterede faktisk blogs i lørdags til en fest, hvor meningerne var delte. Den ene gruppe mente at det var selviscenesættende og den anden gruppe mente at det var inspirerende. Jeg hører til den sidste gruppe. For gud hvor er der mange fantastisk kreative, dejlige og glade mennesker derude.
Jeg bliver meget inspireret og er nu gået i gang med at følge Lilla A's drøm om et fælles papmarcheunivers. Ideen er super fed og vi gik straks i gang med at finde dimser og dutter. Min elskede niecher og super kreative svigerinde sprang også med på vognen.

Så denne uge kredser tankerne omkring farvevalg, magnetiske påvirkninger tvinger sig ind i hovedet omkring liv i vores univers og undervisning og arbejde bliver presset ud i et af de sorte huller.
Men det er jo ikke hver dag at man oplever " The big bang".

3 kommentarer:

  1. Sidder stadig med smil på den ømme overlæbe.
    Jeg stemmer for at vi straks efter universets skabelse, går igang med pocelænskrea - og helle for at være på hold med Sophus Picasso!

    SvarSlet
  2. Hvor ser det bare totalt kreahyggeligt ud. Se også lige denne blog http://mammamiasverden.blogspot.com/ der er mere kreainspiration...

    Ps. blogs er kommet for at blive

    SvarSlet