lykke og liv

lykke og liv
look out

lørdag den 13. september 2014




Hvad skriver man, når bloggen har været lukket ned i snart to år? Ja, der har været travlt og samtidig har andre sociale medier, som er hurtige, taget pladsen.
Men det er ikke det samme, da reflektionerne og følelserne som følger billederne, tager tid.
Og tiden er løbet fra mig og drengene er vokset og så meget er sket. Det hele går bare hurtigt, selv om jeg drømmer om mere ro, fordybelse og tid til at være i nuet.
Som i dag da vi vandrede 3 timer på Frilandsmuseet og mærkede efteråret. Duften af muld og synet af en regngrå himmel. Der blev grinet, plukket æbler og snakket om spøgelser og gamle dage. Frilandsmuseet er et af de steder, jeg forbinder med nærvær. Som barn vandrede min mor og jeg lange ture og drømte os væk i en forgangen tid. Nu går jeg med mine drenge og drømmer mig tilbage. Ja, hvem ved, måske kommer de til at gå der med deres børn i hånden og lytte til tidens vingeslag. Tak for tid med børn og drømme.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar