lykke og liv

lykke og liv
look out

tirsdag den 28. december 2010

Dejlig dag.


I går holdt vi julebyttedag hos min bror. Det var en rigtig fin dag.
Vi spiste den skønneste risotto og den bedste svingerinde fra tanketallerken, forærede mig et kagekursus. Det er sammen med de store piger, Stine og jeg. Det bliver bare så sjovt.
Men vi grinede, dansede og fik de flotteste, hjemmelavede gaver.
Drengene fik et alfabet puslespil af Andrea, som er så fedt. Jeg fik en fin, filtet ring som Olivia havde lavet.
Det er bare noget særligt med hjemmelavede gaver. Her er der brugt tid på det og det gives med hele hjertet. Jeg er en glad moster.

2 kommentarer:

  1. Det er jeg også
    Hilsen den lykkelige tante..
    (der er boller i ovnen og de to piger + Andrea kommer ned om lidt med morgenhår og trætte ansigter)Tak for igår

    SvarSlet
  2. selv tak.

    Vi elsker bare at være hjemme i det hyggelige, lille hvide hus.

    jeg går rundt og har kreaplaner med din bog.
    Hvor var den bare fed.

    Møs

    SvarSlet