lykke og liv

lykke og liv
look out

torsdag den 2. december 2010

Helt ned i gear


Vi er blevet syge herhjemme. Vi har hostet og hakket et stykke tid. Jeg har været træt og har fået sværere ved at trække vejet. Men pjat med det, når der er meget man skal nå.
Men i går, da jeg slattent hentede Lau efter børnehave var han pjevset og jeg valgte at tage en sygedag sammen med ham. Senere så jeg, at der var udbrudt epidemi af kold lungebetændelse. Da jeg læste symptomerne var det som om min krop gav sig lov til at være syg. Og ja, vi røg en tur til lægen og ligger nu i sengen begge to med lungebetændelse og pincillin.
Så kan jeg ikke lade være med at tænke på om vi havde opdaget det, hvis vi ikke havde læst om det? Ja og lægen sagde, at jeg skulle blive hjemme en uge. En hel uge, han må da være blevet vanvittig. Jeg skal både til tøsejulefrokost, har terminsprøver og julehygge på arbejdet samt købe 10000 julegaver.
Så nu må jeg se om min krop og mit sind kan gå lidt på kompromis?
Men vores lille Lau har så hygget med saftevand, kager og en masse computer, imens jeg forsøgte at klippe lidt svenske heste efter inspiration fra blogland. Dog kom de mere til at ligne farverige bull terriers. Men det er også helt ok, da det minde os om vores gamle hund, Berta som nu er i hundehimlen. Hun var altid en rigtig fin lille julegris.



4 kommentarer:

  1. øv hvor synd! Vi kommer ikke og kysser på munden lige med det første!!
    Så lidt distance hilsen skal i (og grisen) have fra Stine, Claus og pigerne.
    God bedring sølle venner..

    SvarSlet
  2. tak søde Stine.

    Håber I er sunde og raske.

    Hilsen Bøje fra nr. 16. ( jeg lyder ligedan).

    SvarSlet
  3. Stakkels jer. Jeg sender jer en masse helbredene tanker :)

    SvarSlet
  4. God bedring! Vi hoster og snotter her hjemme også. Bare nu det på den måde er overstået så vi kan få lov til at holde jul raske ik?!

    SvarSlet