lykke og liv

lykke og liv
look out

torsdag den 13. januar 2011

Hvorfor ligger Roskilde i Hellerup???


Ja nu har Roskildesygen længe haft et tag i vores lille familie og gud hvor er jeg træt af den.
Laurits startede med at kaste op onsdag og torsdag. Simon overtog den weekenden, jeg modtog den tirsdag aften og onsdag. Og søde søde Sophus klagede over ondt i maven i går og begyndte så at kaste op.
Det er hårdt at være syg, da alt går lidt i stå. Jeg bliver stresset over det manglende arbejde som jeg så må lave fredag, hvor jeg normalt har fri. Men jeg synes, jeg bliver bedre til at slippe den dårlige samvittighed. Desuden hygger vi os med fjernsyn og spil. Og søde Simon bagte så pludselig pandekager i går, som så kunne serveres for tomme maver i dag.
God dag til alle syge og raske.

2 kommentarer:

  1. Claus er også syg idag..den stakkel:Han er fuldstændig askegrå i hovedet og ligner mest af alt Jes Ingerslev i form af TV Degnen (fra 80'erne!)
    Skal vi udsætte vores projekt?

    God bedring,
    Stinepigen

    SvarSlet
  2. Vi er på toppen igen. Så det er op til dig, men stakkels storebror. Tror du han har fået det her. øv

    SvarSlet