lykke og liv

lykke og liv
look out

torsdag den 20. januar 2011

Tak, tak, tak og atter tak



  • By accepting this award I will complete the following:
  • Thank and link back to the person who awarded me.
  • Share 8 things about myself.
  • Pay it forward to 8 bloggers that I have recently discovered.
  • Contact those bloggers and tell them about their awards.

Jeg føler mig speciel heldig i dag. Solen skinner, Lau er feberfri og i morgen skal vi ud og se på hus. Og til sidst, men ikke mindst har jeg modtaget denne fantastisk award fra Stine. Tak søde, dejlige Stine.

Ja så otte ting må være-

1. Jeg har mange kreative ideer, men mangler ofte evner samt tålmodighed til at udleve dem.
2. Jeg har en country elskende amerikaner i maven

3. Jeg er klart dem mindst i min niendeklasse og samtidig deres lærer!

4. Jeg elsker at bage kager

5. Jeg kan rigtig godt lide Rocky filmene samt " first blood"

6. Jeg er stor IKEA fan og mener at verden ville være et bedre sted, hvis IKEA var præsident
7. Min frokostlivret er makrel i tomat. Dette kan skyldes de nedarvede gener fra færøerne
8. Jeg tror at rummelighed, kreativitet og glæde er drivkrafterne i fremtidens folkeskole.

1 kommentar:

  1. Tillykke med den fine award :)
    Og tusind tak for den søde kommentar, som du skrev på bloggen min.. Det er også en virkelig dejlig blog du har her, og jeg glæder mig til at følge med :) Dejlig weekend..

    SvarSlet