lykke og liv

lykke og liv
look out

tirsdag den 4. januar 2011

Jeg længes efter sommer



Jeg hørte engang en klog kone sige, at var man bosat i Danmark, skulle man lære at nyde de grå dage.
Det virker tit, men ikke i dag.
Hele min krop længes efter bløde, lange solskinsdage.
Dage hvor man vågner ved solsortens sang og kan gå rundt i bare tæer.
Dage hvor mynten gror vildt og drengene cykler rundt på vejen med sandaler og sommerknæ.
Ja og dage hvor gæster lige kikker forbi og bliver til grill og kold hvidvin i haven.

Forår min ven, jeg savner dig.

6 kommentarer:

  1. Vi leger da bare at det er forår. Hvis i har tid så kigger vi forbi i weekenden med hvidvin og varmt tøj så kan i tænde op i grillen hvor vi kan varme os og lave lækkerier! Savner jer. Knus

    SvarSlet
  2. det lyder hyggeligt Nina..må vi ikke komme med?

    SvarSlet
  3. Ihh jo, det ville være hyggeligt! Jo flere, jo bedre :)

    SvarSlet
  4. Fantastisk Ma - det er en aftale! Lad os også snart mødes til en tebloghyggesnaksaften...

    SvarSlet
  5. ja det ville være skønt.

    Næste uge måske. Hvad siger du Stine

    SvarSlet