lykke og liv

lykke og liv
look out

tirsdag den 12. oktober 2010

bibliotek



Herhjemme nyder vi at gå på biblioteket og det er skønt at de også har åbent søndag.
Så kan drengene lege, spille mario på storskærm, bygge huler og fine nye bøger. Samtidig kan jeg finde nye romaner, se på kunst og rejsebøger. Udenfor er den dejligste park med sjove lejeting.

Så dette var vores høst.

Lidt til mig " Hvad er dette Hvad" som fra "hovede til pen" anbefalede. Så er der lidt til Sophus Verdens uartigste dreng samt den store drengebog. Jeg tror godt, han kan blive inspireret.
" Kaj har fine støvler" samt Charlie og Lola er lige noget for lille Lau. Han elsker Kaj- bøgerne.
Til sidst er der lidt vi kan bruge, når vi tager på efterårsferie i Sverige.

2 kommentarer:

  1. Hvor ser det hyggeligt ud og så kom jeg lige i tanke om at du måske også vil kunne lide de her plakater: http://borgen.dk/product.asp?product=2954
    Jeg har lige købt begge plakater til Tobias :)

    SvarSlet
  2. Tak søde Nina.

    Det vil jeg da lige se på.
    Ved du hvordan man retter i sit indlæg? Jeg har fundet en tastefejl?

    KH Ma

    PS kommer I og besøger os i Sverige???

    SvarSlet