lykke og liv

lykke og liv
look out

tirsdag den 26. oktober 2010

Pakkekalender



I år har Red barnet i samarbejde med Shane lavet den fedeste pakkekalender til kreabørn og voksne. Jeg er selv ved at købe ind til drengene, men synes ofte det bare ender i ubrugeligt plasticlort, som hurtig bliver glemt eller går i stykker. Så i år prøver jeg at gå i gang i god tid og fylde gratis ting samt byggeting ned i den.Hvis der er nogle, der har ideer til gode, sjove pakker skriv endelig.
Men pakkekalenderen fra Red barnet tror jeg må blive et fælles projekt herhjemme. At man sammen kan lave noget kreativt, som har en historie og hjælper andre i nød. Det er sgu ok.
Rigtig glædelig forjul.

3 kommentarer:

  1. Jeg havde tænkt på at tage ned i en lille genbrugsbiks der ligger her i søborg. De har simpelthen så meget legetøj til ingen penge, så tænkte at der måske var nogle små ting man kunne bruge. God ide med en gratis ting i kalenderen. Vil lige gå i tænkeboks :)

    SvarSlet
  2. Det er da også bare en god ide...Tror desværre at min knægt er lidt for lille endnu...

    SvarSlet
  3. Ja ik. Jeg tror Red barnet kalenderen mest bliver til moderen. Men jeg vil da også prøve lidt genbrug. God ide.

    SvarSlet