lykke og liv

lykke og liv
look out

tirsdag den 16. november 2010

Blogstocker



Jeg har fået en blog- stocker. Min dejlige mand Simon er også begyndt at blogge, så vi kæmper om først at få udgivet billederne. Men det er så hyggeligt at sidde der og skrive sammen.
Samtidig sidder Sophusen og tegner og drikker te.
Jeg har også julet lidt med et par adventstal. De skal sættes på fire store bloklys. Men jeg ved ikke, om jeg skal holde dem i det rå look eller der skal lidt sølv eller farvet tråd på. Måske pink og rød? Hvad synes I ?


We are making adventsnumbers.


1 kommentar:

  1. Min kæreste begyndte osse at blogge efter jeg selv var startet.. Og selv om der er kamp om billederne ind i mellem så synes jeg det er SÅ hyggeligt at vi kan sidde sammen og blogge :) Jeg kan meget godt lide konceptet med to sider af samme liv! Jeg stemmer helt klart for flere mænd i Blogland :) Må vi få et link til din mands blog?

    SvarSlet