lykke og liv

lykke og liv
look out

torsdag den 11. november 2010

kunst og snot


Piv, piv.
Jeg er blevet lidt syg idag. I kender det godt tunge øjne, ondt i hals og tænder og en meget omskiftelig kropstemperatur. Så nu nyder jeg en kaffe og samler kræfter til at tage på arbejde samt lidt skole-hjem samtaler.
Jeg burde nok ligge i sengen, men er verdens dårligste til bare at slappe af.
Men så kan jo lige vise de billeder Lau og jeg lavede i går. Jeg prøvede at styre hans måde at male på, men på to sekunder var der maling overalt. Men man kan jo heller ikke begrænse en kunster. Det er vel fra kaos at kunst opstår?

1 kommentar:

  1. Hvor er han dygtig ham Lau - det må du godt hilse ham fra mig og sige.

    Synd for dig at du er "lidt syg" jeg håber at du bliver rask til fuglehus-uge!

    K/ Stine

    SvarSlet