lykke og liv

lykke og liv
look out

fredag den 12. november 2010

Julegaver og Ikea




I dag har drengene været hjemme med hoste samt krudt i røven. Så vi tog en tur i Ikea. Ja, og Ikea har virkelig regnet den ud. Et er, at de har gode, billige varer.En anden ting er deres globale og åbne ansigt ud af til. De forsøger at rumme alle slags mennesker i alle slags aldre. Derfor har de også oprettet et nyt børnerum. Her kan man skrive ungerne ind på timebasis og shoppe imens.
Drengene har aldrig prøvet det før og jeg har altid været modstander af, at aflevere mine børn til fremmede samt at de skulle hoppe rundt i de samme kugler som hundredevis af andre snottede børn.
Men her var de altså tjekkede. De blev skrevet ind, vi fik stempler og klistremærker på, så vi var en familie. Derefter skulle de vaske hænder og var klar til leg.
Jeg brugte lige 10 minutter på at tage mig sammen til at gå derfra. Men da jeg havde handlet kunne jeg hente to super glade drenge. Derefter fik de økologisk spagetti kødsauce og mælk til 25 kr.
Det er da smart.
Nu går jeg bare og drømmer om lidt julegaver.
Sweater fra Baum und Pferdgarden

Ja og mobilen taler for sig selv.
Jeg synes den er for dyr, men tænk hvor fedt med blog og det hele.
Billederne er fundet på google

Ingen kommentarer:

Send en kommentar