lykke og liv

lykke og liv
look out

lørdag den 20. november 2010

Varme futter og hemmelige gaver



Lau har fået nye støvler. Han havde ellers arvet Sophusens gamle, men de blev hele tiden våde.
Men så har jeg også været på genbrugsjagt til pakkekalenderen. Vi har fået 5 pakker med det sejeste retro plamobil fra DBA samt klodser og nystrikkede uldsokker fra en genbrugsbutik i Søborg. Min dejlige veninde og blogmester Nina, er flyttet til Søborg og er fantastisk til at finde gode, nye steder. I butikken var der også hjemmestrikkede trøjer til 45 kr. Uldsokkerne jeg købte kostede 20 kr. Jeg skal helt sikkert tilbage.
I morgen skal Nina og jeg til børneloppis i Søborg.
Det føles så godt at handle brugt. Det er bare en lille smule mere grønt.
Nu kalder pæretærten og den grydestegte kylling.
Rigtig dejlig weekend til jer alle.

Today I bought new boots for Laurits and alot of old used plamobil. I love when you can shop more green.


Er de ikke seje. I skulle bare se den rødes mobil på ryggen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar